سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه شما را دوستبدارد، خدا را دوست داشته است، و هرکه شما را دشمن بدارد، خدا را دشمن داشته است . [امام هادی علیه السلام ـ در زیارت جامعه ـ]

سروش لاگ

 
 
توربو لانچ(چهارشنبه 85 دی 27 ساعت 11:10 صبح )

شاید شما هم به یک نرم افزاری احتیاج داشته باشید تا دسترسی به برنامه ها و بازی ها و هر چیز دیگه را تو کامپیوترون آسان بکنه .
نرم افزار Turbo Launch ، این کار را برای شما به آسانی انجام می دهد ، با داشتن محیطی برای اضافه کردن برنامه هایتان شما می توانید به نرم افزارهای خود به آسانی دسترسی پیدا کنید .
فقط با یک کلیک در این برنامه می توانید این کار را انجام دهید ، قابل به ذکر است که این نرم افزار همانطور که در شکل می بینید قسمت بندی شده و موضوعات از یکدیگر جدا هستند .
نسخه آخر این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید ؛

Download Now ( Size : 1,402 KB )
Download TurboLaunch 5.0.7


 
جالبه(دوشنبه 85 دی 25 ساعت 1:41 عصر )
e-Speaking یک نرم افزار تشخیص صوت است که از صدای شما برای اجرای دستورات و کنترل کامپیوتر استفاده میکند و نیاز به استفاده از کلیک کردن ماوس و استفاده از صفحه کلید را تا حد زیادی کاهش می دهد. با استفاده از این وسیله کارایی کامپیوتر خود را با اضافه کردن یک ورودی جدید افزایش دهید.فقط با صدا کردن ، وب سایت ها ، اسناد و برنامه هایتان را باز کنید.
این برنامه دارای یک سری از فرمان های صوتی از پیش تعریف شده می باشد که بر اساس جدیدترین تکنولوژی های دستیابی صوتی مایکروسافت طراحی شده است .
این برنامه خیلی کم حجم بوده و کار کردن با آن آسان می باشد و برای اجرا باید از قبل SAPI 5 و NET. مایکروسافت نصب شده باشد.


 

Download Now ( Size : 761 KB - SAPI : 69,605 KB - .NET : 23,697 KB )
Download e-Speaking v2.5.43
Download Speech API 5.1
Download .NET
نظر فراموش نشه


 
زون(شنبه 85 دی 23 ساعت 7:21 عصر )
Windows XP official Zune Theme : حتما تا امروز آوازه ی Zune به گوشتان خطور کرده است، Zune محصول جدیدی است از طرف شرکت مایکروسافت که یک Mp3 Player قدرتمند است و از لحاظ کیفیت بسیار بالاست اما هنوز به پای iPod نرسیده است اما نگرانی در آن وجود ندارد تا طرف حساب مایکروسافت باشد، کسی جرات حرف زدن در مقابل آن را نخواهد داشت.
به هر جهت این صحبتها را کردیم تا این پوسته جالب را برای شما معرفی کنیم، این پوسته که رسما برای ویندوز ساخته شده است و از طرف خود شرکت مایکروسافت عرضه شده است، پوسته ای است که شما را در عین حال اینکه با ویندوز اکس پی کار می کنید به حال و هوای Zune می برد و در کل باید گفت که ویندوز شما را شبیه به پوسته اصلی Zune می کند.

عکسی از این پوسته را میتوانید در زیر ببینید.


 
لطفا نظر لطف بفرمایید


 
فتو شاب(پنج شنبه 85 دی 21 ساعت 4:30 عصر )
Adobe Photoshop CS3 Beta v10.0 X 2006.12.08 : جدیدترین نسخه ی برنامه مشهور حرفه ای Photoshop منتشر شد. شرکت Adobe مفتخر است که جدیدترین پدیده ی ویرایش تصویر دیجیتال خود را تحت عنوان ویرایش CS3 ارایه کند. این محصول که هم اکنون در حال آزمایش است دورنمایی از نسل بعدی ویرایش گر های حرفه ای تصاویر است. با Photoshop CS 3 همه چیز زیباست. فیلترهای تصویری سیاه و سفید و رنگی، تغییر دهنده ی لنز دوربین، هوشمند سایزی رنگ ها و تصاویر و غیره از جمله ویژگیهای این بسته ی کامل نرم افزاری است. شما قادر هستید تا با مراجعه به لینک مربوطه نسبت به ثبت نام، دانلود و دریافت سریال به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده اقدام کنید.

Get Serial @ www.adobe.com/go/photoshopcs3beta_serialnumber

بعد از اینستال برنامه وارد دایرکتوری زیر می شویم .
محل اینستال برنامه :\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS3\AMT
تغییر میدهیم . application.sif_ را به application.sif سپس فایل
روزه خارج شده است. برنامه را اجرا میکنیم .30 حالا فتوشاپ از حالت
با تشکر


 
آفیس جدید(پنج شنبه 85 دی 21 ساعت 4:23 عصر )
Microsoft Office Enterprise 2007 : بعد از مدتها دست و پنجه نرم کردن با نسخه های آزمایشی، این بار نوبت آن رسیده است تا از نسخه ی جدید مجموعه ی قدرتمند نشر رومیزی Office 2007 استفاده کنید. در حالیکه چند هفته از عرضه نسخه ی نهایی برنامه ی Office 2007 می گذرد، نسخه های متفاوتی در میان کاربران توزیع شده است. آی آر تیک، به عنوان یکی از اصلی ترین سایت های جهان در زمینه دانلود، نسخه ی کامل مجموعه ی Office Enterprise 2007 را به صورت لینک مستقیم و با سریال اصلی تقدیم علاقه مندان و کاربران جهانی سایت دیجیتالی خود می کند. این مجموعه شامل برنامه های ذیل خواهد بود .آرزو می کنم خوشتون بیاد.(نظر لطفا)

- Microsoft Office Access 2007
- Microsoft Office Communicator
- Microsoft Office Excel 2007
- Microsoft Office Groove 2007
- Microsoft Office InfoPath 2007
- Microsoft Office OneNote 2007
- Microsoft Office Outlook 2007
- Microsoft Office PowerPoint 2007
- Microsoft Office Project Standard 2007
- Microsoft Office Project Professional 2007
- Microsoft Office Publisher 2007
- Microsoft Office SharePoint Designer 2007
- Microsoft Office Visio Standard 2007
- Microsoft Office Visio Professional 2007
- Microsoft Office Word 2007

S/N: KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8


 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 7316  بازدید


» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «